کتابخانه موسسه آموزش عالی ناصرخسرو

دسترسی به عناوین کتب،مجلات و دیگر منابع علمی و امور پژوهشی

سامانه الویت های پژوهشی

«سامانه ی جامع #اولویت های پژوهشی کشور» به منظور جهت دهی پژوهش های دانشگاهی در راستای نیازهای دستگاه های اجرایی کشور و شرکت های دانش بنیان، به آدرس www.olaviatha.ir  راه اندازی شده است.
🔹در این سامانه امکان مشاهده آزاد و رایگان کلیه اولویت های پژوهشی دستگاههای اجرائی کشور (بیش از 32000 عنوان اولویت پژوهشی از 550 دستگاه) و برخی از شرکتهای دانش بنیان کشور در همه رشته های دانشگاهی از یک پنجره واحد و با قابلیت انواع مختلفی از جستجوها فراهم گردیده است.
🔹پژوهشگران و محققین می توانند با تعریف پایان نامه های خود در راستای اولویت های پژوهشی دستگاههای کشور و یا شرکتهای دانش بنیان، از مزیت های مختلف آن همچون حمایت مالی، کسر خدمت سربازی و قرار گرفتن در لیست اولویتهای استخدامی شرکتهای دانش بنیان کشور استفاده نمایند. فارغ التحصیلان نیز می توانند طرح‎های پژوهشی دستگاههای کشور و شرکتهای دانش بنیان را جستجو نموده و برای انجام آن اقدام نمایند.
🔹در این سامانه قابلیتی تحت عنوان ماژول «به من اطلاع بده» پیش بینی شده است که محققین می توانند به کمک آن، با تعریف برخی از کلید واژه ها، در صورت تعریف اولویت پژوهشی و یا طرح پژوهشی جدید توسط یک دستگاه دولتی‌ها و یا یک شرکت دانش بنیان ، در زمینه مورد علاقه شان، از آن مطلع گردند.
شرکت های دانش بنیان می توانند با تعریف نیازهای پژوهشی خود در قالب اولویت پژوهشی یا طرح پژوهشی، آن را در سامانه ی اولویت ها، به صورت رایگان اطلاع رسانی نموده و از ظرفیت جامعه ی دانشگاهی در راستای توسعه ی محصولات خود بهره مند شوند.
 همچنین با استفاده از این سامانه، شرکت های دانش بنیان می توانند از طرح های پژوهشی دستگاه های دولتی آگاه شده و برای اخذ پروژه های تحقیقاتی از دستگاه های دولتی اقدام نمایند.

[ شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۶، ۰۳:۵۵ ب.ظ ] [ موسسه آموزش عالی ناصرخسرو ]

[ ۰ ]

بخش نظرات اين مطلب
هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی